9/09/2019

"Do wszystkich chłopców których kochałam" Jenny Han

Hej wam, witajcie znowu na blogu Niewyżyta czyta. Dzisiaj przedstawię wam książkę którą przeczytałam już jakiś czas temu, ale mimo wszystko chciałabym się z wami podzielić moją opinią na temat tej powieści.



Książka "Do wszystkich chłopców których kochałam"
autorstwa Jenny Han została wydana w 2018 roku. Powieść od razu zyskała wielką popularność i już po kilku tygodniach zapadła decyzja o stworzeniu ekranizacji.
Książka opowiada historię Lary Jean która by pozbyć się uczuć do chłopaka pisze do niego list którego nigdy nie wysyła. Wszystkie listy trzyma w starym pudełku na kapelusze. Listów jest pięć, pięć ukrytych i wygasłych uczuć, pięciu chłopaków którzy nigdy nie wiedzieli, że dziewczyna darzyła ich jakimkolwiek uczuciem, do czasu... Do czasu gdy ktoś wysyła listy. Lara Jean musi stawić czoło przeszłości i dawnym uczuciom. Ale czy na pewno wszystkie uczucia wygasły? Dziewczyna zmaga się z wieloma innymi problemami. Kilka lat wcześniej zmarła jej matka, teraz starsza siostra wyjeżdża na studia i to Lara Jean od dziś musi zająć się domem, tatą i młodszą siostrą. Wszystkie problemy które spotykają Larę sprawiają, że dziewczyna czuję się przytłoczona otaczającą ją rzeczywistością, ale sama musi poradzić sobie ze swoimi problemami.
Książka jest napisana w łatwy i przyjemny sposób dzięki czemu można ją "połknąć" w jeden wieczór. Bardzo łatwo utożsamiać się z Larą Jean. Książka jest bardzo emocjonująca. Mi osobiście powieść ta bardzo się podobała i bardzo mnie fascynowała.
I tutaj niespodzianka, bo ta książka zaczyna cykl "O chłopakach", a drugą część z serii ukazała się 13 lutego 2019 roku i nosi tytuł "P.S wciąż cię kocham".
Na koniec chciałabym przekazać wam podsumowującą ocenę. Ta książka dostaje odemnie 8/10 punktów.

To wszystko odemnie na dzisiaj. Zachęcam was do dalszego śledzenia bloga, do obserwowania. Niedawno również powstał profil na Instagramie:      niewyzyta.czyta    więc zachęcam was również do obserwowania.
Odemnie to wszystko życzę wam radosnego wieczoru do następnego razu
Niewyżyta

3 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad przeczytaniem tej książki... Dzięki tobie udało mi się w końcu powziąć decyzję ^•^

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tylko film, który bardzo mi się podobał. Może się skuszę na drugi tom

    OdpowiedzUsuń