9/06/2019

Niewyżyta czyta

Hej, jestem Weronika, ale tutaj jestem Niewyżyta.
Blog ten będzie w głównej mierze poświęcony książkom.
Książki czytam odkąd pamiętam. Zawsze sprawiały mi one wielką przyjemność i dostarczały sporo rozrywki.
Chciałabym na tym blogu dzielić się moimi opiniami na temat danej książki no i oczywiście zachęcam was również do wypowiadania się na poruszane przeze mnie tematy.
No to może opowiem wam coś o sobie.
Więc mam 18 lat, w tym roku zdaję maturę.
Oprócz książek interesują mnie również konie i jeździectwo, jeżeli będziecie chcieli mogę tu również raz na jakiś czas opowiedzieć coś o koniach i o życiu w siodle. No to chyba tyle, jeżeli chcecie dowiedzieć się o mnie więcej zachęcam was do śledzenia mojego bloga i komentowania.
Do zobaczenia
😘

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Jestem pewna, że nie jestem ostatnim czytelnikiem ^•^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej

      Usuń