7/09/2020

Czytelnicze nawyki tag

Cześć moi drodzy, wiem was po dość długiej przerwie. Jestem już po maturze i wracam do was z nową energią.
Dzisiaj po tak długiej nie obecności na miły początek mam dla was Czytelnicze nawyki tag. Bez zbędnego przedłużania zaczynajmy.

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?

 Gdy jestem w domu do czytam w fotelu albo na kanapie

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?
 Zawsze używam zakładek

3. Czy możesz skończyć czytać tak po prostu, czy musisz dojść do końca rozdziału lub okrągłej liczby stron?
 Raczej kończę czytać tak po prostu, bo staram się czytać wszędzie gdzie to tylko możliwe i rzadko mam możliwość żeby doczytać do końca rozdziału

4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania?
 Czasami się zdarza, ale niezbyt często

5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki albo oglądać film w trakcie czytania?
 Kiedyś tak nie umiałam, ale w ostatnim czasie coraz częściej się to zdarza

6. Czytasz jedną książkę czy kilka na raz?
 Raczej staram się czytać tylko jedną, ale obecnie czytam dwie

7. Czytasz w domu czy gdziekolwiek?
 Czytam wszędzie gdzie to tylko możliwe

8. Czytasz na głos czy w myślach?
 Zdecydowanie w myślach

9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie, albo pomijasz niektóre fragmenty?
 Nie, zawsze czytam wszystko po kolei, nigdy nic nie omijam 

10. Czy zaginasz grzbiety książek?
 NIE, nigdy, nie wolno krzywdzić książek 

11. Czy zaznaczasz swoje ulubione fragmenty? Jak?
 Nie zaznaczam, ale fragmenty które mi się bardzo podobają zapisuję w zeszycie z cytatami 

I to by było wszystko na dziś ode mnie.
Zachęcam was do obserwowania mojego bloga. Zapraszam również na mojego Facebooka i Instagrama.
Do zobaczenia już niedługo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz